onsdag 19. september 2012

Stuen har fått noe nytt.

Ja, stuen har fått ny sofa- endelig <3
Denne er kjøpt på Ikea, fargen heter Isunda grå og jeg er helt forelsket i den.
Har noen prosjekter på gang når det kommer til putetrekk,
 så skal lage innlegg om det når jeg får kommet i gang.

Ikke bare har vi fått ny sofa, men det er også en ny ting til.

Heklet puff <3 ( Angelica elsker den)

Fant denne oppskriften hos noe på hjertet.
Jeg har fylt den litt mer enn det som var gjort hos noe på hjertet.

Ha en tipp topp kveld alle i blogglandia.

Klem


2 kommentarer:

  1. Det ble superfint med den nye sofaen! Love it!♥
    Vil veldig gjerne komme bort å prøvesitte en dag. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg må si meg enig Hanne Mette ♥
      Jaaa, det hadde vært super koselig- alt for lenge siden..

      Slett