onsdag 10. oktober 2012

1 stav, 2 staver, 1 stav...

Ja- det går i hekling her om dagene.
Er endelig ferdig med puffen til Angel og her er resultatet.
Hva synes du?

Denne ble litt mindre enn den jeg heklet sist, siden den er til et barnerom. Men har du lyst til å prøve 
å hekle en puff, så finner du oppskriften i DETTE
innlegget mitt :-)

Har også heklet lue til Angel, hun var så fornøyd at hun gikk med den i hele
går. Da er det jo ekstra gøy å hekle til henne.

Men da jeg trodde jeg var ferdig så måtte jeg frem med heklenålen
igjen...
Bestevenninnen til Angel ønsket virkelig seg en slik lue.
Så i dag var det to stolte 'uglelue' eiere i barnehagen <3


En artig lue, du kan bruke hvilken farge du vil. Jeg har brukt brunt, rosa, sort og hvitt.
Oppskriften finner du HER. Jeg har heklet med dobbelt garn (brunt) og heklenål nr. 5, resten er
heklet med enkelt garn.
Brunt garn: Emilie baby garn 


Ønsker alle en super onsdag.

KLEM







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar